Wednesday, April 17, 2013

TANGGUNGJAWAB

Da lama xupdate blog,
tetiba terasa nak menulis masa termenung ketika lunch hour,
ada beberapa minit lagi nak pukul 2.30petang masa untuk bekerja semula.
:)

Nape saya termenung?
saya termenung sebab fikirkan tanggungjawab yang ada sekarang,
ye lah.. dulu belajar.. sekarang da bekerjaya.. maka masa untuk matang.

Tanggungjawab yang ada:
1. Diri sendiri
2. Ibubapa
3. Kerjaya
4. Masa hadapan

Semua tanggungjawab ini sejajar dengan keperluan sebagai mukminin yang berusaha untuk menjadi hamba ALLAH yang baik dan berjaya ketika meminjam nikmatNYA di muka bumi yang luas terbentang ini. Tanggungjawab ini juga sejajar dengan matlamat saya setelah habis belajar dan graduate pada bulan oktober yang lepas. Saya kena pastikan matlamat saya dapat disempurnakan meskipun dugaan kecil dan besar menjenguk sebentar dalam kehidupan saya. Itu tandanya ALLAH sentiasa menyayangi kita dengan memberi peringatan kepada kita :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda. Smile!